Hard work

Svullen och rosig sitter jag här och leker osocial mot våra gäster. Fast jag ska snart återgå till dem igen. Kände bara för att skriva av mig lite först.

Jag hann precis att städa klart det sista innan de anlände (vilket är lika med lycka).
Nyss åt vi nybakat och nu ska vi mysa framför brasan. Stunder att värdesätta.

Well, det jag utlovade i föregående inlägg kommer när jag har tagit adjö av Svinet och hans kompanjon. Håll ut!




Update:
Nu kommer det som jag lovade er tidigare. Veckan har gått i ett och det känns som om jag sitter instängd i en garderob. Ehm, ja. Här kommer i alla fall en simpel sammanfattning av min vecka: Träning, utprovning av studentmössa, jobb, möte, stress, Snygg-Jesus, körlektion och intervju med "Idol"-Sven. Utöver detta har vi helgen, men vad jag gjorde då går att läsa i tidigare inlägg.
I veckan som kommer väntar en resa till England som jag verkligen ska passa på att njuta av. Något sådant kan verkligen behövas i det påträngande höstmörkret. Jag längtar så att det gör ont. Bara packning och växling av pengar som återstår nu. England, here I come!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0