"Det är väl snarare tal om förflyttning..."

"...och då blir du lastbilschaffis."
Den där S kan verkligen få till det ibland.

Jag har kommit på att jag måste skärpa mig när det gäller bloggen, vilket jag också ska göra. Ni lär förmodligen att märka en markant skillnad framöver.

Det är natt och jag sitter här med musik i lurarna. Jag är verkligen helt slut efter dagen. Allt började med att jag tvingades stiga upp tidigt(?) för att åka in till sta'n och jobba. Det var höstmarknad och jag agerade jobbig intervjuare som alla egentligen bara ville slippa undan. Men men, när jag väl hade fått det material jag behöver för att färdigställa reportaget, ägnade jag mig istället åt att själv njuta av marknaden. Resten av dagen orkar jag faktiskt inte med att berätta om.
Imorgon ska jag först till Ch. och därefter väntar jobb och gäster.

Nu ska jag krypa ner under täcket i ett försök att sova.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0