"Hulken finns i oss alla"

Hej!

Innan jag börjar käbbla på om allt annat vill jag bara tacka Fredrik för att han är så otroligt snäll. Det han gjorde för mig lyste verkligen upp min annars så mörka måndag. Tack och lov att det finns människor och handlingar som dessa.

Igår var verkligen en fullspäckad dag. Först hade jag en körlektion på morgonen innan skolan började vid 10. Den gick faktiskt som en dans. I skolan hade vi bara redovisning och planering vilket innebar att vi slutade väldigt tidigt. Jag, Petrus och Linus gick därför och satte oss vid hamnkanalen och myste. Sedan hade jag en läkartid och därefter blev det sta'n och bio.
Idag är jag ledig då jag kände att jag behöver utrymme att andas och dessutom ska jag ju som sagt resa till UK om bara några timmar. Jag förstår inte att det redan är dags, men klaga tänker jag då rakt inte göra. Ni anar inte hur mycket jag har längtat efter denna resa. Det kommer helt klart att bli en underbar helg! Nu måste jag packa och sedan väntar jobb innan Mona kommer förbi på mat. Take care of y'all så hörs vi när jag är hemma från Englandet igen!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0