Hennes rompa kan man pompa opp

Mitt ansikte brinner och jag är lika seg som en köttbit. Ja, det är sådan man är efter ett antal timmar på stranden. Idag har jag och Hanna solat, badat, bakat och myst. Hur härligt som helst. Hej förresten! Jag glömde nästan bort att detta är det första inlägget efter vår tripp till Skåne och Danmark. Snacka om att ha fått solsting. Hur som helst hade vi det underbart. (Detaljer kommer senare.)

Tänkte att jag skulle berätta om tiden sedan vi kom hem innan vi tar oss an själva resan (i nästkommande inlägg).
I söndags började dagen med ett dopp i sjön och sedan plockade jag och plutten massvis med bär som vi tryckte i oss. Därefter hade vi vattenkrig (som jag självklart vann -hrm?). Efter kriget pumpade jag och BB upp båten för en tur på sjön. Slutligen grillade vi och hade filmkväll.
Igår körde jag och handlade, lagade mat (hatsysselsättning) och spelade utespel med familjen.
Vad jag har gjort idag går att läsa i stycket ovan.

Jag har dessutom sysslat en hel del med redigering sedan vi kom hem. Nu vet ni en massa överflödig fakta om mitt liv. Dags för insmörjning av min glödande och strama kropp. (Jag vet exakt hur en grillad kyckling känner sig.)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0