Harry is such a hottie

Sitter här och tittar på youtube-klipp med Harry Potter. De är faktiskt lite småroliga, och framförallt praktfulla för mina arma ögon.

För övrigt händer det inte så mycket här. Jag sitter och segar samtidigt som jag beaktar den mystiska känslan av att Saharaöknen troligtvis har flyttat in i mitt huvud.
Hittills är detta ett högst oväsentligt inlägg, vilket jag antar att de flesta av er redan har konstaterat. Jag får helt enkelt göra ett försök att vända på det.

Min semestern är ju något som jag har lovat att berätta om, och varför inte nu när jag ändå inte har något intressant att skriva om!? Frågan är bara var jag ska börja. Det finns så mycket att berätta att jag blir en aning förvirrad, men jag antar att det är bäst att ta det hela från början.

Semestern började inte speciellt bra, eftersom den dag som vi skulle åka också var den dag då jag fick veta att älskade Viktoria hade lämnat oss.
Hur som helst började lördagen nere i Blekinge precis som alla andra år. (Vi packar upp, fikar, hälsar på viken, grillar, badar om havet tillåter, spelar spel och umgås.) Men eftersom en sådan här grundlig redogörelse är väldigt tråkig, övergår jag istället till att enbart berätta om de lite större händelserna.
- En relativt stor skara drog med morfar ner till hamnen för en trevlig middag. Vi skulle nämligen fira hans ringa ålder.
- Vi drack god dricka och kletade grädde på varandra för att fira det faktum att min käre kusin och vän stod redo att lämna tonåren bakom sig.
- Hela släkten på min faders sida samlades för att partaja, leka och fira farmor. Det är en dag att minnas. Dessutom är Charlie den sötaste unge som någonsin har existerat.
- Jag shoppade loss på Östersjöfestivalen x2.
- Jag körde en wroomwroom, vilket förmodligen är det häftigaste jag har gjort.

Utöver det jag redan har nämnt, gjorde vi självklart vårt årliga besök på Villa utsikten, då jag sprang från bilen på grund av kisslukt och istället tvingades att gå hem. Jag badade även varje dag, förutom i slutet då det var drygt 10 grader i vattnet. Well, övriga händelser får helt enkelt vara mina egna minnen.

Time for bed.

/S

Kommentarer
Postat av: Jerry

Var 3 väldigt roliga dagar :D får nog bli ett besök nästa år me. middan var ju en höjdpunkt då man fick lite grädde serverad ;)

2008-07-23 @ 00:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0